Handelsbetingelser hos GESJÆFT

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer med gesjaeft.dk. betingelserne gælder i alle tilfælde, hvor der ikke er indgået en skriftlig aftale mellem forbruger og GESJÆFT.

Når du har fundet de varer, du ønsker og lagt dem i kurven, skal du udfylde dine personlige oplysninger og kreditkortinformationer mv. Når handelsbetingelserne er accepterede og betalingen gennemført, modtager du en ordrebekræftelse på mail.

Du handler med firmaet:
GESJÆFT ApS
Ved Klinten 24, st. tv
5800 Nyborg
CVR: 42475041

Priser

Alle priser på www.gesjaeft.dk er i DKK og inkl. 25% moms.
Vi tager forbehold for trykfejl, fejl på hjemmesiden, udsolgte varer og størrelser, manglende levering, prisændringer samt forhøjede leveringsomkostninger.

Betalingsformer

GESJÆFT modtager betaling med følgende: Dankort, Mastercard, Maestro og Visa.

Sikkerhed ved elektronisk betaling

Dine kortoplysninger krypteres med den såkaldte SSL-løsning (Secure Socket Layer). Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med Nets. GESJÆFT får ikke oplysninger om dit kortnummer eller kontonummer, men hæver beløbet fra din konto udelukkende på baggrund af et transaktionsnummer. Du kan finde flere oplysninger om sikkerheden ved elektronisk betaling hos Nets. Informationer fra købsordre opbevares i 5 år, i henhold til bogføringsloven.

Returret

GESJÆFT tilbyder 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden gesjaeft.dk. Det betyder at GESJÆFT skal have den returnerede vare i hænde, senest 14 dage efter modtagelsen. Det er kundens pligt at returnere smykker og produkter i samme stand som ved modtagelsen og i original emballage. Varen skal være ubrugt og pakkes forsvarligt inden forsendelsen. Du skal altid vedlægge returseddel eller dit ordrenummer sammen med returvaren så vi kan identificere ordren og dine oplysninger

Klagemuligheder og reklamation

Eventuelle fejl og mangler ved produkter som er leveret af gesjaeft.dk, skal påberåbes senest 14 dage efter at varens fejl er opdaget. Kunden skal gennem billede dokumentation kunne påvise fejlen. Kunden har ret til reklamation op til 2 år efter køb. Varen vil altid ombyttes til et tilsvarende produkt, såfremt det er muligt. Er dette ikke en mulighed, vil kunden få refunderet købsbeløbet. Ved reklamationer på mail, bedes du oplyse dit ordrenummer.

Fortrolighedspolitik

Hos GESJÆFT forstår vi vigtigheden af privatliv på nettet. Dette medfører at vi ikke videregiver informationer om kunder/brugere til tredjepart, medmindre det er en nødvendighed i forbindelse med en transaktion. GESJÆFT vil ikke på noget tidspunkt sælge hverken navn, e-mail, kort-oplysninger eller personlige data til nogen tredjepart uden kundens forudgående tilladelse.

Levering og transport

Leveringer fra GESJÆFT anses for sket, når kunden har fået sin ordre i hænde. Alle ordre på Gesjaeft.dk sendes med GLS hvis ikke andet er angivet.
Ordren afsendes fra vores lager senest 72 timer efter ordreafgivelse, hvis ikke andet er anført på hjemmesiden. Levering sker efter den selvvalgte fragtmetode og vil normalt ske 1-2 eller 2-4 hverdage fra afsendelsen. Oplyste leveringstider er vejledende og kan således fravige, da postselskaberne kan være forsinkede.
Spørgsmål til ovenstående kan rettes til kontakt@gesjaeft.dk